söndag 16 maj 2010

Tolkning av Hegus skiss med twist...


En layout gjord efter Hegus Bloggpartyutmaning, eller i alla fall nästan. Läste flera gånger vad som fick vara med och inte fick vara med. Trots det hamnade det 6 st rosor på min layout... Blommor var en av de saker som inte fick vara med nämligen. Hmmmm.... hur gick detta till har jag ingen aning om! Men men, så blir det ibland. Skissen har jag följt i alla fall :-)

Dom snygga rosorna, från Prima, som egentligen inte skulle ha varit med. 

Man skulle ha med minst 1 fågel, och det har jag ju. Flera stycken dessutom :-)

Något stämplat skulle finnas, och det gör det. Tror dessutom att det är en av de första gångerna jag använder den här snygga stämpeln. Måste bättra mig!

De härliga wellpappbokstäverna har fått ett lager GlossyAccent på sig.
Ibland går det inte som man tänkt sig, men jag är grymt nöjd med layouten i alla fall. Här finns mer info om Bloggpartyt, som pågår till 30 maj. Själv ska jag kolla på fotboll och hockey ikväll :-)
Tack för titten!

Inga kommentarer: