tisdag 18 maj 2010

Liftat Cattis


Ytterligare en layout som jag liftat till Bloggpartyt. Den här gången är det Cattis utmaning jag tagit mig an. Inte helt lätt, men kul! Att lifta någon annans layout är väldigt inspirerande, i alla fall för mig.
Allt material från aprilkitet från My Scrapbook Nook.


Formen inom det blåa har jag tagit upp på min layout. Föll mig i smaken direkt!

Filtstjärna och punchinella.

Jag har rotat en del i blomlådan och hittade dessa godingar. PearlMaker i mitten av blomman.

Egengjord swirl med hjälp av PearlMaker.

En djupdykning bland alla mina blad gav mig detta resultat. Det bruna snöret kom med i samma månadskit som papprena.

Titeln har fått ett lager GlossyAccent på sig. 

Den underbara spetsen har jag fått av Lilo. Undrar om det går att få tag på mer...
Idag sken solen när jag gick upp. Undrade faktiskt vad det var som lyste så starkt... Vi har ju haft grått, grått, grått ganska länge nu, så det behövs sol! Förhoppningsvis hinner jag njuta lite av den också. Om du istället är sugen på att kolla in utmaningarna i Bloggpartyt finns all info här!
Tack för titten!

1 kommentar:

Cattis sa...

Det är ju såå roligt att se andras tolkningar av ens layout!! Och jag säger WOW!! Vilket härlig tolking du har gjort!! =) Tack för ditt bidrag!
Kramis!