måndag 17 maj 2010

Liftat ScrapMyran


Skål! Så säger titeln på den här layouten, som jag gjort som en lift efter ScrapMyrans layout, vilket var hennes Bloggpartyutmaning! Kul och utmanande!

Detta var alltså layouten jag skulle lifta. Jag har valt det prickiga, stjärnan och den annorlunda formen som kan anas. I övrigt har jag jag satt dit saker och ting utan någon tanke - typiskt mig :-)

Wellpapp-tagen är köpt hos Scraplaget. Underbar!

Den underbara filtstjärnan låg i aprilkitet från My Scrapbook Nook.

Stickers från October Afternoon som fått ett lager CrackleAccent på sig. Vad vi skålade för i juli 2006? Att jag samma dag fått fast tjänst! Är kvar på samma företag än idag :-)

Här har min BIA fått jobba lite. Satte ner pappret och fixade till hålen som jag sedan trätt cremefärgat zigzag-band genom. Har nämligen varit sugen på en stans med snarlikt resultat, men ibland finns lösningen närmare än jag tror :-)
Här finns info om Bloggpartyt!
Idag har jag gjort ytterligare ett par utmaningar till Bloggpartyt, tror bestämt alla som deltar kommer få ett inlägg från mig innan kl 23.59 den 30 maj :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

ScrapMyran sa...

Så roligt att du hoppade på min utmaning och vilken underbar tolkning! Kul att du inspirerades av den annorlunda formen i bakgrunden - den hade jag inte ens tänkt på själv =)