onsdag 5 maj 2010

Titelutmaning hos Malwa


På nyårsaftonen tog jag med mig kameran och stativet upp till den plats vi alltid brukar stå på lagom till tolvslaget. Den här gången provade jag på att fota ut mot den stadsdelen som heter Varvsholmen i Kalmar. Fotot och tiden blev perfekt match med Malwas utmaning att ha ett klockslag som titel.

Mitt lager av rosor börjar nu ta slut, men det har jag åtgärdat genom att beställa nya i olika färger och storlekar :-) Knappar fick jag en hel del nya på Rottneträffen.

Den härliga stjärnan kom i aprilmånadspaketet från My Scrapbook Nook. Trodde verkligen inte att jag skulle använda dom, men de börjar snart ta slut! Här har jag använt mig av knappnålar inköpta på CityGross.

Härlig ros från Prima. Har även använt min kantstans från Fiskars. Spetsen från My Scrapbook Nook.

Närbild på layoutens titel. Valde även att sätta dit datumet för när bilden togs.
Alla papper är från BoBonny och serierna Mama-razzi samt Paradise.
Än finns det tid att hänga på alla härliga utmaningar i Bloggpartyt - här finns mer info
Igår påbörjade jag ett bröllopskort som är tänkt att ges bort i slutet av månaden. Först hade jag ingen inspiration alls, men så hittade jag ett underbart kort att lifta i en grym blogg! Lovar att visa både mitt och föregångaren när jag är klar. För jag kunde ju inte göra klart kortet då jag väntar på en stämpel som jag hoppas kommer från Landstoken.se idag :-) 

2 kommentarer:

Lilo sa...

Vad snyggt! Jag tänkte på Malwas utmaning jag med och har försökt rita en älg här på morgonen. ;)

Malin/malwa sa...

Tack för att du tagit dig an min utmaning! :) Resultatet är verkligen en läcker LO!