onsdag 2 september 2009

Baksidan....

En layout med foton som inte är de mest smickrande - men det bjuder jag på! Jag och maken var ute på tidig vårpromenad mars 2008, jag hade vid det tillfället inte införskaffat mig min systemkamera, utan lånade pappas analoga! Och hittade några fina blommor jag ville fota. Helt plötsligt hör jag bakom mig hur maken börjar skratta hjärtligt. Och då fattade jag att han hade fotat mig bakifrån. Så titeln på layouten är dubbelbottnad - dels är det min baksida, men även en baksida att ha med sig någon ut på fototurer.
Layouten gjorde jag för någon dryg vecka sedan, men upptäckte i helgen att jag hade glömt fota den! Så går det när man (jag) inte har det så städat i scraphörnan ;-) Dock är det bättre just nu eftersom jag håller på och plockar ihop material till scrapträffen jag ska på i Halmstad till helgen. Men på måndag kväll när jag börjar packa upp allt igen är det nog långt ifrån städat igen.... :-/
Tack för titten!

1 kommentar:

Ulla sa...

Hihihi, den var ju lite rolig, det är sånt som är kul att minnas..