tisdag 29 september 2009

Flitig spinnare


Hos Lejonberg hittade jag en utmaning som bestod både av skiss och hösttema. Fotot är taget i somras, men känns ändå lite höstigt för mig. Och ihop med de Maja Design-papprena blev det äkta höstkänsla för mig.

 Det jag fastnade för när jag tog fotot var spindelnätet och dess uppbyggnad på granen. Inte för att jag gillar spindlar, men någon slags fascination blir det ändå när jag ser deras verk dvs näten. Till min stora olycka älskar spindlarna vår lägenhet :-( Inte så kul att mötas av en mångbent sakt i duschen på morgonen. Var man inte vaken innan så blev man det då kan jag lova :-)


 Bilden är suddig - inget annat :-) Och det beror på att det varit mulet ganska många dagar nu vilket medför att det blir grymt svårt att ta bra bilder!

Än finns det lite tid kvar på Bloggparyt och alla utmaningar!

Inga kommentarer: