torsdag 17 september 2009

Mitt fjärde bloggpartybidrag!

 Även på mitt fjärde Bloggpartybidrag har jag använt mig av ett kort från turen på Kustvägen till Mönsterås som vi gjorde i somras. Kan vara svårt att se, men bilden föreställer en supermysig å, Alsterån. Jag kände direkt att här vill jag paddla någon gång! Vi har under flera år pratat om att vi ska prova på och paddla. Men mer än prat har det inte blivit ännu. Det har alltid kommit något annat ivägen... Men någon gång i livet ska vi göra det! :-)
Det är Nicolas utmaning jag utgått ifrån när jag gjort den här layouten. Man fick inte ha med blommor; spets/band eller stämplar. Och man var tvungen att ha med bling, knappar och en titel med minst 3 ord. Att inte få ha med blommor eller band/spets var betydligt svårare än jag trodde! Det första jag började plocka med var ju just blommor... Men till slut fick jag ihop layouten och känner mig nöjd med den!
Det runda pappret köpte jag på träffen i  Halmstad och har sedan dess pillat på det varje gång jag scrapat. Och till den här bilden var det klockrent!
Nu ska jag hugga in i någon av alla underbara utmaningar jag inte hunnit med ännu i Bloggpartyt! Gör det du med vettja! :-)
Tack för titten!

2 kommentarer:

Nicola sa...

Jättefint! Visst är det svårt att inte få med några blommor! tack för att du ville vara med!

Ulle sa...

Vilken höstig härlig LO!