torsdag 10 september 2009

Grattiskort till brorsan....

Ytterligare kort från helgens träff - och ett jag är riktigt, riktigt nöjd med! Ingen jante här inte ;-) Detta är gjort efter en skiss som jag verkligen gillade starkt. Papprena köpte jag i våras på Torsåsträffen. Tror att iaf det ena kommer från October Afternoon. Har börjat gilla deras papper mer och mer. Dock ligger Basic Grey mig varmt om hjärtet, och har så alltid gjort.


Här har jag använt mig att några favoriter som återfinns i min scraphörna: blommor (!), punchinella & PearlMaker. Ordet Grattis är stämplat med en stämpel från Landstoken.se och sedan infyllt med silvrig Glitter Stickles. Tror det har seglat upp som en ny favorit! Blir till att köpa fler under hösten. Just punchinellan lyckades jag via Linda komma över mer av mina favortiblåa färg. Stort tack igen!

Crystalswirlen köpte jag hos Landstoken.se när de hade 1-årskalas i fysiska butiken. Helt underbar att jobba med! Råkade nämligen sätta den fel först, men absolut inga problem att flytta den till en ny plats! Såna produkter gillar jag att jobba med. 
Det här kortet tror jag kommer landa i brorsans brevlåda om ca 1 månad när han fyller år. Känns som att det är så totalt olikt honom att det kommer mottagas bra :-)
Du har väl inte glömt bort Bloggpartyet som håller på till 4/10?!?? Här finns mer info!
Tack för titten!

1 kommentar:

Jenny sa...

Skitsnyggt kort!! =) Mmm punchinella och lite glitter och bling sen är det klart!! Åå så klart blommor!! =)

Hahaha inställningen på min kamera är verkligen avancerad!! Hahaha jag trycker bara på en knapp upptäckte jag!!! :D