onsdag 9 september 2009

Kort från scraphelgen

Här är ett av de tre kort jag gjorde under scrapträffen i Halmstad. Jag gjorde kortet efter en utmaning med några måste och några icke-måsten. Bla skulle det finnas med swirls; cirkel i någon form och något i metall.

Swirlstämpeln lånade jag från Linda. Helt underbar! Blev väldigt sugen på att införskaffa mig en själv:-) Cirkeln skar jag ut med hjälp av min passare och metallen/charmen fick jag av Helena. Tack igen! Jag fick inte ha med någon blomma; brads eller spets. 3 favoriter hos mig.

Allt pappersmaterial kommer ifrån MoshPosh och augustimånadspaket. Har haft lite svårt att komma mig för att använda paketet hittills, mycket beror nog på att färgerna inte är mina vanliga. Men snart får jag ta och utmana mig själv att använda dom. Nu ska jag försöka få lite ro och scrapa, kanske blir svårt när tv:n står på och det sänds landslagsfotboll... :-) 
Tack för titten!
   

2 kommentarer:

Jenny sa...

Så fint det blev! Men inte var det väl allt du hann med?!
Tack för i helgen och ha det gott!! Syns i Växjö snart!!
Kram

P.S. Nu länkar jag till dig i min blogg... hoppas att det är ok!

Mahlin78 sa...

Nej då, jag hann med mer i helgen! Men jag har inte hunnit redigera fotona ännu ;-)

Självklart är det ok att du länkar! Kram kram!