söndag 20 september 2009

Det femte bloggpartybidraget!

Hos Lillblomman hittade jag en rolig Bloggpartyutmaning: en BOM och någon mindre bra egenskap om mig själv! Inte svårt ;-) Min absolut värsta egenskap, iaf enligt mig själv, är att jag är grymt glömsk! Står det inte i min almanacka så förnekar jag all kännedom om det! Min stackars make har råkat ut för det väldigt, väldigt ofta de sista åren. Så nuförtiden tar han det säkra före det osäkra och mailar allt till mig, för då skriver jag in det i almanackan. Och kan alltså inte förneka någon kännedom *haha*
Har bara använt mig av Maja Design-papper. Faktiskt (!) första gången jag jobbar med det märket, och jag gillar dom verkligen! Blir nog till att köpa fler i framtiden. Hjärtat har jag skurit ut med min Shape Cutter från Fiskars, fick med en mall där bla hjärtat fanns med på. Det lilla hjärtat har jag stansat ut.
  Runt om cirkeln, i ytterkant, har jag fäst halva hjärtan, även de utstansade. Sen har jag klickat på lite PearlMaker på dom. Har chalkat alla kanter för att få mer konturer. Titeln är skriven med Thickers och sen har jag duttat dit Glitter Stickles.
Nu ska jag fortsätta med de utmaningar jag har kvar på Bloggpartyt
Tack för titten!

1 kommentar:

--- sa...

Tack för att du är med! Underbart rosa bidrag! Kramar!