onsdag 23 september 2009

BOM-layout till Bloggpartyt!


Här kommer en färgglad layout, för att vara mig :-) Även den är gjord till en utmaning i Bloggpartyt, och den här gången är det Kristinas utmaning jag antagit. Man skulle lifta någon av hennes layouter och var samtidigt "tvungen" att ha med akrylfärg; rub-ons & öljetter. Jag valde att lifta denna layout:


Gillade upplägget på denna layout väldigt mycket. Dock valde jag att styra allt till det nedre högra hörnet och skala bort swirlsen och placera titeln på annan plats.

Har målat cirkeln med akrylfärg; satt 3 st öljetter ovanför fotot och använt mig av en rub-on nere i vänstra hörnet. Hade gärna haft fler akrylfärger att välja på, 5 st i ganska basic-färger känns lite torftigt ärligt talat.
Har använt mig att hjärtstansen igen och satt fast hjärtanen på undersidan av cirkeln, som är utskuren med min ShapeCutter från Fiskars. Börjar komma överens mer och mer med den nu! :-)


Alla papper kommer från augusti månadskit från MoshPosh, blommorna har jag köpt hos Landstoken. Biljetten och nålen hade jag hemma sedan innan. Psalmbladet fick jag med vinstpaketet från MissMian, har dock rivit isär det på mitten och petat in det under fotot.
Tack för titten!

1 kommentar:

Kristina sa...

Åh vad snyggt! Jättekul att du ville vara med i min utmaning!

Kram Kristina