fredag 11 september 2009

En layout! :-)

 En layout jag gjorde i Halmstad på scrapträffen. Den är gjord utifrån en skiss som jag verkligen gillade! Fotot på layouten är tagen på midsommarafton i år när jag fick ett ryck och började fixa lite i rabatten vi har utanför vår lägenhet. Det var egentligen grilldags... Vi firade midsommar hemma detta år då jag legat med en ilsken bihåleinflammation den veckan, och inte var speciellt sugen på en utomhusfest och en massa folk jag inte känner. Så här i efterhand valde vi helt rätt! :-)
De gröna Kaiser Craft papprena jag använt köpte jag på träffen och de föll mig verkligen i smaken. Hittar fler och fler märken på papper som jag gillar starkt... 


Här har jag även provat en punch Linda hade med sig som hon köpt hos Landstoken.se - den som ser ut som en gren. För att det inte skulle se alldeles för "platt" ut så valde jag att slänga på silvrig Glitter Stickles på alla 6 grenarna. Dessutom har jag stansat ut dom i 2 olika gröna cardstock.

  
I mitten på alla blommorna har jag lagt lite PearlMaker och sen har jag satt fast allihopa med GlueDots, både i varandra och i pappret.. 

 Vid sidan om fotot har jag även där använt lite PearlMaker, dock en annan nyans än den i mitten på blommorna. Har börjat samla på mig ganska många nyanser nu...

  
Idag har jag verkligen proppat med en massa närbilder på alla detaljer på layouten :-) 
Håller på och jonglerar med storleken på bilderna i bloggen - vilken storlek tycker du är bäst/sämst? Den storleken som det är på bilderna i det här inlägget? *pekar uppåt*  
Nähä, nu ska jag fixa klart den layouten jag gjorde igår kväll. Äntligen har jag fått tummen ur och skapat något till Bloggpartyt! Här hittar du all info kring Bloggpartyt! 
Trevlig helg och tack för titten!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Den här layouten är precis som vi alla sa när du gjort den helt fantastisk!!! Superfin verkligen!!

Jag gillar bilderna i detta inlägget bättre! Roligare ju mer man ser av alla detaljer!!

Ha en underbar helg! Kram

Smurfan73 sa...

Jag gillar åsså storleken på bilderna i detta inlägget !!
Och LO WOW !!! Superfin !!