torsdag 24 september 2009

Det kan gå vilt till på innebandyn ibland....


Inte för mig, men för maken. En kväll tidigt i våras kommer han hem och säger att det nog kanske gick lite vilt till idag...No shit Einstein! ;-) Han hade fått en innebandyboll mitt på glaslögonen och den biten som sitter över näsbenet på glasögonen hade åkt rakt in i huden - med ganska kraftigt blodvite som följd. Kan lova att jag blev alldeles förskräckt först, men efter att han duschat såg det  inte lika illa ut. Efter några dagar fanns ingenting kvar, annat än detta foto ;-)

Har använt mig av Mesh, en produkt jag gillar väldigt mycket! Mycket lättare att jobba med än punchinella när det kommer till att sätta fast den! Ibland kan dock klistret vara lite uttorkat, men då är det ju bara att dra på lite till.
Allt papper är från det kit jag vann hos MissMian. Snart har jag gjort slut på allt - ett mycket gott betyg! :-) Nästan så jag är lite sugen på att köpa på mig en omgång till av de mönstrade BoBunny-papprena...
Layouten är gjord efter MiaSuns bloggpartyutmaning, att tolka hennes egna layout.


Jag blev otroligt inspirerad av rutorna och en lång utdragen titel. Dock skar jag ner på antalet rutor och valde att använda mig av ett Tiny Alphabet till titeln.
Tack för titten!

Inga kommentarer: