måndag 28 september 2009

Rosa & brun BOM-layout


Ytterligare ett bidrag till Bloggpartyt och den här gången är det Caths utmanning jag antagit. Man fick bara använda rosa och brunt, vitt och svart fick vara accentfärger.
Fotot jag använt på mig själv är från i våras, och det komiska är att jag har rosa kläder på mig :-) Ett foto som klippt och skuret för den här utmaningen!


Har använt mig av Maja Design-papper som jag ruggat och chalkat kanterna på. Den stora braden är vit, tror den är från Reprint. Thickersen har jag färgat in från vitt till rosa med en Cats Eye.


Runt halva cirkeln har jag använt PearlMaker. Och (som vanligt) har jag använt en hörnstans till fotot.
Ikväll ska jag testa ett av mina inköp från mässan igår - Clossy Accents. Har sett så mycket fint runt om på olika bloggar att jag blev "tvungen" och köpa det själv :-)
Tack för titten!

1 kommentar:

Cath. sa...

En så fin LO! Tack för att du ville vara med i min utmaning! Kramar!